Teamdag en ledenvergadering 2022-2023

Zaterdag 3 september was de officieuze kick-off van het nieuwe volleybalseizoen.  De ledenvergadering die oorspronkelijk in mei gehouden wordt was uitgesteld naar deze datum en werd gehouden in combinatie met de jaarlijkse teamdag. (notulen volgen later deze maand). Dames 2, het kloppende hart van onze activiteitencommissie heeft er weer een super geslaagde dag van gemaakt. Na de vergadering die ‘lean & mean’ precies 37 minuten duurde, hebben we eerst met 6 gemixte teams een onderling toernooi gespeeld.  Daarbij bleek team 3 onverslaanbaar en won alle 5 haar wedstrijden (u voelt wellicht al aan in welk team schrijver dezes actief was ;-).

Daarna volgde een gezellig en gevarieerd programma waarbij de 6 teams gecombineerd waren naar 4 teams die elkaar in allerlei spellen probeerden te slim af te zijn. De dag werd afgesloten met een verrukkelijke barbecue die uitstekend in de smaak viel bij iedereen.

Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks